
Müşterilerinizi, Bayilerinizi, Ödemelerinizi Kolayca Takip Edin
Bugün bir firma için en kıymetli şey müşteriyle olan ilişki ve ödeme takibidir.
Ama müşteri bilgilerini deftere yazmak, bayilere ürün gönderdikten sonra kim ne kadar ödedi, borcu ne kadar kaldı bunları tek tek hesaplamaya çalışmak hem zaman kaybettirir hem de hataya açık bir durumdur.
İşte bu yüzden B&B Master’daki Cari ve Üye Yönetimi modülü tamda bu durumları kontrol etmek için geliştirildi.
İster mağaza müşterisi olsun, ister alt bayiniz, isterse düzenli toptan alım yapan bir müşteri...
Hepsini tek bir yerden takip edebilir, ödeme hareketlerini kolayca kontrol edebilirsiniz.
Cari ve Üye Yönetimi modülünde:
Cari Hesap Açma ve Takip Etme:
- Her müşterinize veya bayinize özel bir cari kart oluşturma.
- Müşterileri İsmi, adresi, iletişim bilgileriyle sisteme kaydedilir.
- Ne zaman ne aldı, ne kadar borçlandı, ne zaman ödeme yaptı, ne zaman ödeme yapacak tek panelden görebilirsiniz.
Alt Bayi ve Toptancı Tanımlama:
- Bayileriniz varsa, onlara ayrı panel açabilirsiniz.
- Kaç ürün gönderdiniz, ödeme yapıldı mı, borç kaldı mı gibi durumları siz kendi panelinizde görebilirsiniz.
Tahsilat Takibi ve Uyarılar:
- Müşteri ya da bayiniz borcunu zamanında ödemediyse sistem size sms, bildirim veya e-posta ile sizi bilgilendirir.
- Dilerseniz müşteriye otomatik Sms, E-posta veya uygulama içi hatırlatma sistem tarafından gönderilir.
Ödeme Tipi Takibi:
- Hangi müşteri neyi nakit, hangisi havale ile, hangisi kredi kartıyla ödeme sağladı bu durumların hepsi B&B Masterda tutulur.
- Bütün durumlar ayrı ayrı kaydedilir, sonradan B&B Master size rapor haline getirip belirli zaman aralıklarında e-posta olarak size iletir.
Kişiye Özel İndirim ve Fiyatlandırma:
- Alt bayilere veya özel müşterilere özel fiyatlar tanımlayabilirsiniz.
- Örneğin Bayi A ürünü 120 TL'den alırken, Bayi B aynı ürünü 125 TL'den alabilir gibi senaryolar uygulayabilirsiniz.
Teklif Oluşturma ve Gönderme:
- Müşteri sizden “fiyat çalışması” istediğinde sistem üzerinden ürünleri seçip özel teklif hazırlayarak profesyonel bir görünüme sahip şekilde E-posta ve Sms olarak müşterinize gönderebilirsiniz.
Geçmiş Hareketlerin Kaydı ve İncelenmesi:
- Tüm satış, ödeme, tahsilat ve teklif geçmişi sistemde saklanır. İstediğiniz zaman geriye dönük inceleyebilirsiniz ve bu sayede firmanızın satışları hakkında analizlerde bulunabilirsiniz.
Örnek Bir Senaryo ile:
Bir toptan temizlik ürünü satıcısısınız.
3 düzenli bayiniz var: Rize, Samsun ve Giresun’daki market zincirleri.
Her bayiye farklı fiyattan ürün gönderiyorsunuz.
Samsun bayisi sipariş verdi ama ödemeyi 15 gün sonra yapacak.
Rize bayisi ürün aldı, kısmi ödeme yaptı.
Giresun bayisi teklif istedi.
B&B Master ile:
Her bir bayinin cari kartını açarak sipariş, borç, ödeme, vade gibi tüm detayları takip edebilirsiniz.
Günü gelince sistem size uyarı verir.
Ödeme yapılmazsa otomatik SMS gönderilir.
İsterseniz B&B Master üzerinden Samsun bayisine seçtiğiniz ürünlerle özel bir teklif hazırlanır ve e-posta olarak iletilir.
Tüm müşterileriniz tek ekranda, karışıklık olmadan, düzenli bir şekilde kayıt altında olur.
Bugün müşteriyle doğru ilişki kurmak, sadece satış yapmaktan ibaret değil.
Takip, güven, düzene dayalı olması çok önemlidir.
Tüm bunlar doğru sistemle kolay hale gelir.
B&B Master’ın Cari ve Üye Yönetimi modülüyle;
Kim ne aldı, ne kadar ödedi, borcu ne zaman ödenecek, teklif gönderildi mi gibi tüm soruların cevabı artık sizde.
Müşteri ve ödeme yönetimini dijitale taşımak için şimdi bizimle iletişime geçin.
Hem sizi yormayan hem de işlerinizi kolaylaştıran bu sistemle tanışın.