demo talebi
bize ulaşın

Öneriler/Makaleler

E-ticaret Sitesi Kurmak İsteyenlere Altın Tavsiyeler -1 Girişimcilik

E-ticaret Sitesi Kurmak İsteyenlere Altın Tavsiyeler -1 Girişimcilik

E-ticaret sitesi nasıl olmalıdır, E-ticaret Sitesi kurmak için gerekenler nelerdir. E-ticaret e başlamak için kendi durumunuza göre davranmalısınız, Neler yapacağınızı size maddeler halinde anlatıyoruz. Bunları yapmadan E-ticarete başlamayın, Başarı olmak için muhakkak yapmanız gerekenler var. İlk defa ticaret yapacaksanız siz bir girişimcisiniz,   Ticarete devam eden bir firma iseniz KOBİ sınıfındasınız, Eğer global büyük ölçekli çalışmak istiyor ve sektörünüzde büyümek istiyorsanız Büyük işletmesinizdir. Önce bir planınız olmalı işin başlangıcından sonuna tüm olasılıkları iyi görüp İyi bir planlama ile başlamalısınız. Herkesin durumu farklıdır, siz de şu anki durumunuza göre cevapları arayınız,  Durumunuzu belirleyin, Merdivenleri adım adım çıkmak her zaman sıçramaktan daha etkili sonuç verecektir. GİRİŞİMCİLER; İlk defa e-ticaret  sitesi kurarak işe atılmak isteyenlere tavsiyeler 1. Planlama; Hangi alanda olduğunuzu belirleyin. Hedeflerinizi planlayın. 2. Rakip E-ticaret Sitelerini İzleyin; İlgili olduğunuz sektördeki rakiplerinizin sitelerini, durumunu inceleyin, sadece Google da ana sayfada çıkabilenlere değil arka sayfalarda çıkan sitelere de bakın. Gözünüze batan ve en başarılı gördüğünüz siteleri not alın. Birkaç gün sonra tekrar bakın, birkaç gün sonra yine tekrar bakın, güncelleme yapılıyor mu?, sürekli reklam veriyorlar mı not alın. 3. Sektörü Analiz Edin; Sektörün internet dışında asıl satış piyasalarını bilin, Bu sektördeki firmaların satış politikalarından kar oranlarından, maliyetlerinden, sevkiyat durumlarından, her yerde bulunup bulunamıyor olmasından bilginiz olsun 4. Tedarik Kaynakları; Bu araştırmaları yaparken bir taraftan da satışını yapmayı düşündüğünüzü ürünün tedarik kaynaklarını iyi belirleyin, hatta anlaşın. 5. Tedarik kanallarınız sağlam olmalı; Ürün tedariği yapacağınız alanlar ile ilgili de iyi bir araştırma yapın üretici olanlar en iyi tedarikçilerdir. Sürekli üretimde olacakları için ürün temininde ve fiyat politikasında bir istikrarınız olur. 6. Stok Takibi; Ancak ithalatçı veya ara toptancı ise bunlarda ürün garantisi olmayabilir. Yani ürün garantisi derken stok devamlılığı ve belli zamanlı sabit fiyat garantisi.     7. Tedarikçilerle Sözleşme Yapın; Bu firmalarla sözleşme yapmanız da iyi bir altyapı size sağlayacaktır. Ancak sözleşme yapmadığınız takdirde satışını yapacağınız ürünü stok bulunduramaz ve de bu firmalarda alıp gönderecek şekilde yapmayı düşünürseniz o zaman stok problemi veya fiyat problemleri yaşamanız yüksek olasılıktır. 8. Enerjiniz, Motivasyonunuz Düşmesin; Tedarikçilerden yaşayabileceğiniz bu gibi stok ve fiyat problemleri sizin e-ticaret işinden soğutabilecek, işe olan motivasyonunuzu düşürebilecektir. Bu gibi ihtimallere yer vermemek için sağlam adımlarla gitmenizde fayda vardır. Bu tedarikçilerle yapacağınız sözleşmede alacağınız ürünlerin stok garantisi, fiyat garantisi şartlarını belirleyin ki döviz kuru farkı, stok bitmesi gibi durumlarda kafanız rahat olsun. 9. Stok Yapın; En iyi ticaret yöntemlerinden biridir stok yapabilmek önce satışlarınızın analizinde bakın sürekli satışını yapabildiğiniz ürünlerden stoklu almaya çalışın böylelikle sözleşme yapmasanız bile stoklarınızda olan ürünlerden satacağınız için siz ürün stoklarının tükenmesi veya fiyat değişmesi gibi durumlardan etkilenmezsiniz. Hatta stok yapmanızda bir takım avantajlarını ( Çoklu alımda uygun fiyata alım, zam ve fiyat artışlarında sermayenizi korumak eski fiyatlı ürün bulundurabilmek) kullanabilirsiniz. 10. Satış Politikanızı Belirleyin; Satış yapacağınız ürünlerin fiyatlarını ve çeşitleri belirleyin. Aynı anda hem tekstil hem kozmetik gibi farklı alanlarda ürün satma girişiminden uzak durun, Çünkü çeşit çokluğu reklam gücünüzü ve takip gücünüzü azaltacaktır. 11. Tek Sektör İle Başlayın Sonra Artırın; Eğer çok farklı sektörlerde birden fazla sektörün ürününü satmak istiyorsanız önce en iyi bildiğiniz en çok sevdiğiniz ve de en hızlı satış yapabileceğiniz sektörü ilk olarak seçin. Çünkü bir sektörle başlayıp o sektörün ürün satışını gördükten ve rayına oturttuğunuz hissettikten sonra diğer sektörler ile ilgil araştırmanız ile sitenize bu sektörlerinde ürünlerini ekleyin. 12. İşin Başında Başarıyı Yakalayabilmek; en çok satan veya en iyi bildiğiniz sektörde işe başlamak aslında sizi bu işe ısındıracak olması sebebi ile çok önemlidir. Burada bir atasözü ile konuyu pekiştirmek isterim. “Paranı kaybedebilirsin, işini de hatta sana şerefsizde diyebilirler. Ama sen umudunu kaybetme o umut ile cesaret ile bu kaybettiklerinin tümünü tekrar kazanabilirsin. Ama umudun olmazsa hiçbir şey yapamaz hale gelirsin.”   13. Bütçenizi Belirleyin; E-ticaret sitenizin yazılım bedeli, muhasebe giderleri, depo ve ofis masrafları, ürün stok maliyetleri ve en önemlisi reklam giderlerinizi planlayın.       14. Reklam Yapın; Google, Facebook ve İnstagram gibi etkisi kuvvetli reklam alanları için reklam bütçeniz olmalıdır. Tanıtım reklam yapamayacağınız bir durumda iseniz o zaman sitenizin rakipleri karşısında avantajlı olması için iyi bir SEO çalışması yapmanız gerekir, Lakin SEO çalışmaları ile başarı uzun süreçli bir çalışmadır. Reklam olmadan açacağınız bir e-ticaret sitesinden başarı ve satış beklentileriniz de düşük olmalıdır. 15. Özel Durumunuzu Ön Plana Çıkarın; Şayet herkesin satmadığı veya satamayacağı özel üretim ürünleriniz varsa avantajlısınızdır. Bu ürünlerde iyi çekimler yapılmış fotoğraflar hazırlayın, Unutmayın sizin sitenize gelenleri etkilemelisiniz, Rakiplerinizden  16. Farkınızı Açıkça Ortaya Koyun. Tüketiciye hissettirin, Hatta bu tür özel ürünleriniz varsa sitenizde bunları tanıtan anlatan açıklama metinleri, hatta videolar bile ekleyin farklı olmanız sizin olası rakiplerinizden önde bulunmanızı sağlayabilir. 17. Profesyonel E-ticaret Sitesi Sahibi Olun; İyi bir e-ticaret sitesi yazılım sahibi olun. Site yazılımınız gelişebilen ve en ileri teknik ve becerileri olan bir çalışma olmalıdır. ( Dayneks size en kaliteli profesyonel e-ticareti sağlamaktadır. Tüm özellikleri aktif sınırsız bir e-ticaret sunmaktadır.) 18. Altyapınız İyi Olsun; E-ticaret siteniz sanal pos altyapısı olan, çeşitli kampanya ve indirimleri uygulayabildiğiniz, hediye çeki veya indirim kuponu basıp kullandırabildiğiniz, ürün ve sepet promosyonları, toplu mail gönderebildiğiniz, müşteri gruplarına göre indirimler,  kampanyalar oluşturabildiğiniz alt yapısı olmalıdır. 19. Alternatif ve Seçenekleriniz Olsun; Satın alacağınız e-ticaret sitesinde seçenekli ürün  (beden seçeneği, renk seçeneği, ebat veya numara seçeneği gibi ) tanımlayabileceğiniz alt yapıda olmalıdır (Dayneks e-ticaretin tüm seviye paketlerinde bu özellikler vardır) Çünkü Müşterilerinize ne kadar seçenek ve alternatif sunarsanız müşteriyi o derece sitenizde tutabilir ve satış yapabilirsiniz. 20. Özel Bir Ürün Satacak İseniz Örnek: Üzerine kişiye özel yazı, işleme, resim eklenecek ürünler ise bu tarzda satış yaparken müşteri resim, yazı ve not gibi isteklerinde siparişle geçilebileceği bir mimari olmalıdır e-ticaret sitenizde.  21. Siteniz mobile % 100 uyumlu olmalıdır; Artık internetin kullanım oranı mobilde masa üstü, dizüstü bilgisayarlara göre çok üst düzeyde, yani sitenizi en çok mobil cihazlardan girilip alışveriş yapılabilir. Bunun için mobil uyumun tam olması sitenizin hem masa üstü görünümün, hem tablet görünümün hem de akıllı mobil telefonlarda ki görünümünün özel olması muhakkak gereklidir. Mobil uyumu olmayan bir site ile kesinlikle işe başlamayın. 22. Toplu mailler gönderin; Tanıtımlar illa reklam ile olmayabilir. Sitenizden üyelerinize özel toplu mailler gönderin kampanya ve indirimler yapın ilgi çekici olun. Sosyal medyada paylaşımlarda bulunun. 23. Siteniz Tüm Sosyal Medya Hesapları İle Entegreli Olmalı; E-ticaret sitenize en çok müşteri çekebileceğiniz alanlardan biride sosyal medyalardır. Bu siteler ile siteniz entegreli ve paylaşımlı olmalıdır. Hatta sitenizde üye girişlerinde facebook, Google gibi hesaplarla kolay giriş butonları muhakkak olmalıdır. 24. Zamanınız Olmalıdır;  Her gün sitenize bakabileceğiniz, farklı saatlerde müşterilerinizden gelecek istek veya siparişlere cevap verebileceğiniz, sitenizde ürün girişleri, güncellemeleri gibi  işlemleri zamanında yapabileceğiniz değerli bir zaman ayırabilmelisiniz. 25. Profesyonel Destek Alabilmelisiniz; Sitenizin tanıtımı, pazarlaması ve sosyal medya hesaplarının yürütülmesi için etrafınızda size yardımcı olmak isteyenlere itibar etmeyin. Çünkü sitenizde yapacağınız bir takım SEO çalışmaları ile aslında iyi bir yer edinmeye çalışırken Google gibi arama motorlarının cezalı siteler ağına takılabilirsiniz. 26. Kurallara Uygun SEO; Site tanıtımında yapılacak işlemler ve SEO çalışmaları kurallara uygun olarak yapılmazsa abartılı bir işlemler olursa asıl bulunabileceğiniz yerlerden daha gerilerde kalıp sitenizin bulunabilirliği ve ziyaretçi sayısının düşmesine sebep olabilirsiniz. Bundan dolayı işi ehlinde profesyonel site takip ve yönetim hizmeti evren yerlerden hizmet almalısınız.   27. Uluslararası Satışa Uygun Altyapılı Site; Sitenizin satışları için sadece Türkiye için düşünmeyin isterseniz ilk aşamada isterseniz sonraki aşamada yurtdışı satış yapabileceğiniz özellikte bir site sahibi olun. 28. Analiz yapın Rakip ve Piyasa Takibi Bırakmayın; Sitenizi açtıktan sonra ziyaretçi ve satış istatistiklerinizi iyi inceleyin hatta uzman olan bir danışmanla bunları değerlendirmeniz faydalı olacaktır. Bu analizlere göre eksiklerinizi görün ve yönünüzü daha iyi belirleyin. Rakiplerinizin durumlarını da incelemeniz size iyi bir ışık tutacaktır. Yaptıklarını yapmak değil. Yapmadıklarını daha iyisini yapmak için. 29. Teknik Destek Alabilmelisiniz; Sitenizin gerek sunucu sorunları gerek site özelliklerini kullanımda veya benzer diğer konularda fikir ve destek için her zaman teknik destek alabileceğiniz bir yazılım firmanız olmalıdır. Dayneks te 7*24 destek alabileceğiniz bir müşteri temsilciniz her zaman vardır. 30. Kargo Firması ile anlaşın; Ürünlerinizin sevk edilmesi gerekirse kapıda ödeme sistemi ile satışta anlaşacağınız bir veya daha fazla kargo firmanız olmalıdır. 31. Vergi mükellefi olun; Ticaretin aslı olan bir vergi mükellefi olmaktır. Bunun için ilal şirket kurmanız gerekmez. Adi ortaklık veya şahıs firması da kurabilirsiniz. Ama vergi mükellefi olmadan iş yapamazsınız, ödeme alamazsınız. 32. Banka Hesaplarınız Olsun; Firmanızı kurduktan sonra bir veya daha fazla bankada havale ile ödemeleriniz alacağınız firma banka hesaplarınız olmalıdır. Ayrıca kredi kartı satışı içinde bankalarda firma hesabınız olmalı ve sanal pos talebinde bulunmalısınız. 33. Kredi Kartlı Satış İçin Bir Banka veya Aracı Kurumlar İle Anlaşın; Kredi kartlı satış için her bankadan sanal pos alabilirsiniz. Siteniz tüm bankaların altyapısına uygun sanal pos entegrasyonu olmalıdır. Bu bankalardan sanal pos almakta güçlük çekerseniz Paypal, Payu, İyzico gibi aracı kurumlardan da sanal pos temin edebilirsiniz. Bu aracı kurumlardan alacağınız sanal pos bağlantısı ile tüm kredi kartlarına taksitli satış ta yapabilirsiniz. 34. Canlı Destek; Sitenizde ziyaretçilerinize her daim cevap verebilmek için bu özelliği eklemelisiniz. Canlı destek hattınızı oldukça uzun süre açık tutabilmelisiniz.   Bu yazımızı değerli ve fayda verici buluyorsanız lütfen paylaşınız.

E-ticaret Nedir Hayatımızda E-ticaretin Yeri Nedir

E-ticaret Nedir Hayatımızda E-ticaretin Yeri Nedir

E-ticaret nedir, nasıl yapılır, işte en güzel cevaplar 1- Alışverişin internet üzerinde yapılmasıdır 2- Cadde ve alışveriş merkezlerine karşı olanların yeridir. 3- Kendi sektöründe rakiplerinden alışveriş yapılabilen alandır. 4- Az sermaye ile kurulabilen bir işletmedir. 5- Uzaktaki annenizin ihtiyaçlarını giderebilmektir. Bazen de zamansız onları sevindirebilmektir. 6- Büyük küçük herkesin eşit olduğu bir rekabet ortamıdır. 7- Çok fazla kurulum masrafı  istemeyen ticarethanedir. 8- Standart bir mağaza maliyeti minimum 100 000 dolar iken bir e-ticaret sitesi 1000 doların bile altında olabilmektedir. 1/100 oran !!! 9- Alışverişte mekan sınırının olmadığı yerdir. 10- Açılış ve kapanış saati olmayan mağazalardır. 11- Bayram ve tatillerde bile açık olan dükkanlardır. 12- Sel, yangın, fırtına gibi doğal afetlerden etkilenmeyendir. 13- Gecenin yarısında bile gezinilebilecek mağazalardır. Meraklı bayanlara özellikle 14- Dilediğiniz gibi dekorasyonunu vitrinini değiştirebileceğiniz çok kolay değişebilen konsept mağazalardır. 15- Stok maliyeti çekmeyen işletmelerdir. 16- Standart bir yerel marketten bile kat be kat satış yapabilme kapasitesi olandır. 17- Kirası düşük olan işyerleridir. 18- Cadde mağazasının 1 yıllık kirası (12 x 5000 tl/min ) ile bir yıllık hosting ücreti ( 1000 tl/max) arasındaki fark  1 /60 oranındadır. 19- Trafik sıkışıklığına çözümdür. 20- Zamandan tasarruftur. 21- Enerji tasarrufudur. 22- İnteraktif sosyalleşmedir. 23- Ürün çeşitliliği ve seçenekleri sunabilmektir. 24- Ev hanımlarının el emeklerini satabilecekleri yerdir. 25- Yeni girişimci adaylarına müthiş fırsattır. 26- E-ticaret Reklam alanıdır. 27- E-ticaret markanıza değer katandır. 28- Fırsatların yakalamaktır. 29- Yemek yerken alışveriş yapmaktır. 30- E-ticaret yatak odasında bile ayakkabı seçmektir. 31- E-ticaret tablo tasarlayıp satın alabilmektir. 32- Evinizi hızlı satabilmek kiralayabilmektir. 33- Otomobilinize ayna veya kış lastiği alabilmektir. 34- Domatesin en iyisini yemektir. 35- Bekarlara bol çeşitli yemek fırsatı sunmaktır. 36- En mahrem iç çamaşırı veya fantezi ürünlerini alabilmektir. 37- E-ticaret uzaktaki annenize hediye göndermektir. 38- Çalışan sevgilinize ansızın çiçek göndermektir. 39- Özel günler için Baklava sipariş edebilmektir. 40- Çalışırken de alışveriş yapabilmektir. 41- Gidemediğiniz yerlere gidip alışveriş yapmaktır. 42- Geleceğin ticaretidir. 43- Nakit taşıma gerektirmez 44- Arkadaşınıza özel bir hediye gönderebilmektir. 45- Taksitli, indirimli, kampanyalı ve hediyeli ürünler alabilmektir. 46- Kasanız emin ellerdedir. (işletmeci için) 47- Personel tasarrufudur. 48- Aynı anda birden fazla işte çalışabilmektir. 49- Farklı sektörlerde boy gösterebilmektir. 50- Elektronik ticarettir. 51- Cepten alışveriş yapmaktır. 52- Puzzle gibi toplama yaparak istediğin ürünü oluşturarak almaktır. 53- Kapı kapı gezip tanıtıp satmanın sonudur. 54- Üretici firmalar ile bayiler arasıda tedarik zincirinin hızlanmasıdır. 55- Üretimden satış yapabilmektir. 56- Üreticiden ürün alabilmektir. Ve eklenebilecek daha onlarca madde var kısaca bizce e-ticaret GELECEKTİR. *** sizde buraya eklemek istediğiniz madde var ise aşağıdaki facebook bağlantısına yorum yaparak paylaşabilirsiniz.

E-ticaret sitelerin de satış artırma yöntemleri, başarılı nasıl olunur

E-ticaret sitelerin de satış artırma yöntemleri, başarılı nasıl olunur

ETİCARET SİTESİ ÇİÇEK GİBİDİR, İLGİ BEKLER Eticaret sitesi  nasıl başarılı olur, E-ticarette başarı elde edenler neler yaptı; Bunu bilmeden anlamadan açılan her sanal mağaza hüsranla karşılaşmaktadır. Aslında hüsran sebeplerinin yapılan kritik hatalardan dolayı olduğunu veya eksik çalışmalardan dolayı olduğunun farkına bile varmazlar. Bu tür girişimciler daha 1 yıl geçmeden e-ticaret için kurudukları hayalleri söner ve bu iş denildiği gibi kazanç vaad eden ve başarılı olacağımız alan değişmiş diye düşünüp tekrar kabuklarına, eski işlerine dönmektedirler. Eticaret sitesi çiçek gibidir. Oysa Bir Eticaret sitesi çiçek gibidir. Her zaman gözlemlenmelidir. Bakımı yapılmalı güncel tutulmalıdır. Günlük suyu kesilmemelidir. Reklamsız bir sitenin başarı elde etmesini beklemek oldukça büyük bir hatadır. Beğenilmek ister güneşi görmek ister, göz önünde olmalıdır. Bakım ister beğenilmek ister, fotoğrafları, açıklamaları, fiyatları güzel olmalıdır. Yaprakları temiz parlak olması gibi resimler canlı ve etkili olmalıdır, açıklamalar net, anlaşılır ve etkileyici olmalıdır. Bir eticaret sitesi nerede olduğu da önemlidir. Alıcılara vermiş olduğu hizmette ne durumda olduğunu bilmelidir. Yol üstünde olan çiçekler en çok beğeni alanlardır. Gizli bahçedekiler daha değerlidir belki ama o çiçekleri sadece bahçe sahibi beğenir, kimsenin bundan bir haberi olmaz bahçe duvarını yıkmadıkça.   Kendi e-ticaret sitenizi sorgulayın ; Rakiplerinizin Google gibi arama motorlarındaki durumunu, Rakiplerinizin fiyat politikalarınızı, Rakiplerinizin kampanya, indirim politikalarını, Rakiplerinizin sosyal medya sayfaları, paylaşımlarını, sizin bunlara karşı neler yapabildiğinizi, E-ticaret sitenizin analizi (SEO) E-ticaret yazılım firmanız size olan destek ve yardımları E-ticaret sitenizin güvenirliliği, estetiğini E-ticaret sitenizin sosyal medya entegrasyonu, reklamları, ürün fotoğrafları, açıklamaları vs. yeterlilik durumu, Bu ve bunun gibi birçok soruda cevapları aramanız gereklidir. Bu sorularda ne kadar olumlu cevap almış iseniz başarı şansınız o kadar etkili olabilecektir. Bir ürün satıyorsunuz, örnek ; “bayan spor ayakkabıları” olsun bu kelime Google da ne kadar aranıyor,  kimler internette reklam veriyor, reklam verenlerin fiyat aralığı nedir. Marka ile arama yapılıyor mu?, ürün resimleriniz birince elden size mi ait (resimlerin kopya değil sizin yüklediğiniz site adınızla ilintili olmasına dikkat edin), ürün açıklamalarınız yeterli mi? Sosyal medya paylaşımlarını yapabiliyor musunuz, dış piyasaya göre fiyat avantajınız var mı? Farkınız var mı? Neden tercih edilmelisiniz ? Bu sorularda size doğru yönlendirecektir. Ürününüzü inceleyen müşteri adaylarınız sizden başak aynı anda en az 3-5 sitede daha inceleme yapabilecektir. Bunlarda size arama motorlarında yakın rakipleriniz olduğunu unutmayın, siz bu siteleri önden inceleyin ona göre pozisyon alın. Sizce e-ticaret sitenizdeki “bayan spor ayakkabısı” görsel olarak, model olarak, fiyat olarak, sitede anlatım şekli ve metni olarak daha mı inandırıcı, daha mı güven verici, daha mı albenili bakın. Bu sorular da olumlu cevapları kendinize verebiliyorsanız. O zaman bekleyin satış muhakkak gelecektir. Düşünmeden yoğun bir reklam da verebilirsiniz. Ancak siz dahi baktığınızda hoş ve güven veren uygun fiyat sunan bir siteniz olmadığı kanısındaysanız o zaman hata yaptığınızı fark edin, zaten birçok rakibiniz var, zaten müşteri ile karşı yüz yüze pazarlama yapma şansınız yok, O zaman sitenizi baştan aşağı yukarıda belirttiğimiz kriterlere göre düzenlemesine gidin veya profesyonel site yönetimleri desteği alın. E-ticaret elbette en iyi ticaret alanıdır. E-ticaret te ancak en iyi olanlar her zaman kazanacak, kötü olanlar ise ayıklanacaktır. Siz siz olun kötü bir e-ticaret sitesi sahibi olmayın.

E-Ticaret ile Kazanmak İçin Nelere Dikkat Edilmeli?

E-Ticaret ile Kazanmak İçin Nelere Dikkat Edilmeli?

E-ticaret düşük bir yatırım maliyetiyle ürünlerin geniş kitlelere kolaylıkla ulaştırılmasına imkan tanıması nedeniyle en çok tercih edilen yatırım alanlarından bir tanesi haline geldi. Fakat her sektörde olduğu gibi e-ticaret alanına da atılmak için belirli riskler göz önünde bulundurulmalıdır. Her ne kadar e-ticaret alanında alınan risk, pek çok farklı sektöre göre daha düşük olsa da bu risklerin farkında olmak ve önlemlerini mümkünse baştan almak, değilse de bazı yanlışları düzeltmek başarı ihtimalini de arttıracaktır. İşte e-ticaret sitelerini başarısızlığa sürükleyen hatalardan bazıları; Google’da Ana Sayfada Yer Almamak Dünyanın en iyi e-ticaret sitesini yapmış bile olsanız eğer müşterileriniz sitenizi arama motorlarında bulamıyorlarsa sitenizin ne kadar iyi olduğunun da bir önemi kalmıyor. Bu yüzden sitenizin arama motorlarında bulunabilir olmasına yönelik arama motoru optimizasyonu çalışmalarına önem vermeniz çok önemlidir. Daynex İnternet Teknolojileri olarak bu anlamda profesyonel optimizasyon hizmeti vererek müşterilerimizi Google’da ana sayfaya taşıyoruz. Ürün Çeşidinin Az Olması E-ticaret sitenizi ziyaret eden kullanıcılar karşılarında çeşit görmek isteyeceklerdir. Eğer e-ticaret sitenizde yeteri kadar ürün yer almıyorsa, sınırlı seçenekler arasında aradığını bulamayan kullanıcılar sitenizi bir daha dönmemek üzere terk edebilirler. Bu nedenle ürün çeşitlerinizi çoğaltmak, hem daha fazla müşteriye hitap edebilmek, hem de müşterilere ilgilendikleri ürünlere benzer daha farklı seçenekler sunabilmek açısından önemli bir noktadır. Sosyal Medyanın Aktif Olarak Kullanılmaması Facebook, Twitter gibi sosyal ağ sitelerinin müşterilerinizin internet üzerinde en sevdikleri buluşma yerleridir. Buradaki büyük potansiyeli gözden kaçırmak ve sosyal ağ pazarlamasına yönelik çalışma yapmamak bile tek başına e-ticarette başarısız olmanın bir nedeni olabilir. Çünkü rakiplerinizin hemen hemen tamamı şu anda sosyal ağlar üzerinde kendilerini ve ürünlerini tanıtıyorlar. Sizin de vakit geçirmeden e-ticaret sitenizin Facebook sayfasını ve Twitter hesabını açıp kullanmaya başlamanızda fayda var.  695 Liraya Tam Donanımlı Sanal Mağazanızı Kurmak İçin Tıklayın.

İnternette Ürün Arayanlar Müşteriniz Olsun

İnternette Ürün Arayanlar Müşteriniz Olsun

Müşterilerin sizi bulması iki kelimeye bağlı desek ; Yaşadığımız dönemde insanlar internetle yatıp internetle kalkıyorlar desek yanlış bir şey söylemiş olmayız. Öyle ki insanlar tüm ihtiyaçlarını internet üzerinden alışveriş yaparak sağlayabiliyorlar. Sadece birkaç tuşa basarak ihtiyaç duydukları ürünlere ulaşabilme imkanı internetten alışveriş yapmayı cazip kılıyor. İnternette İlk Sayfadaki Siteler Ziyaret Ediliyor İnsanlar arama motorlarına bir ürünü aradıkları zaman bir siteye genellikle bağlı kalmamakta, birkaç site ziyaret ederek fiyat ve özellik karşılaştırması yapmaktadırlar. Yapılan araştırmalar arama motorlarından arama yapan kişilerin ziyaret ettikleri sitelerin genellikle arama sonucunda ilk sayfada çıkan siteler olduklarını gösteriyor. Diğer sayfalardaki siteleri insanlar genellikle ziyaret etmiyor. Bu açıdan müşteri kazanabilmek ve e-ticarette önemli bir hale gelebilmek açısından arama motorlarında ilk sayfada yer almak büyük önem arz ediyor. Optimizasyonla Ana Sayfada Çıkmak Mümkün İnternette ilk sayfada çıkmak şansa değil profesyonel bir ekip çalışmasıyla mümkün olmaktadır. Optimize edilerek ve doğru anahtar kelimeler kullanılarak bir internet sitesinin Google ana sayfasına taşınması mümkündür. SEO uzmanlarımızın analiz ve çalışması neticesinde onlarca internet sitesi Google’da yapılan aramalarda ana sayfada çıkma başarısına ulaştı. Siz de sitenizin yapılan aramalarda Google ana sayfasında çıkmasını istiyorsanız tıklayın. 

E-ticaret Siteleri İçin Sosyal Medya Platformları Önemli

E-ticaret Siteleri İçin Sosyal Medya Platformları Önemli

  Bir e-ticaret sitesinin başarılı olması tanınmasından geçer. Bu nedenle e-ticaret sitesinin her alanda etkin bir şekilde var olması gerekmektedir.   Sosyal medya platformları dünya genelinde insanların en fazla ziyaret ettikleri ve zaman geçirdikleri web siteleridir. Bu nedenle e-ticaret sitelerinin müşterilerini bu sitelerden bulmaları daha kolaydır. İnsanlar sosyal medyayı iletişim amacının yanı sıra haber okuma hatta alışveriş için dahi kullanıyorlar.   Sosyal medya sitelerinin bu denli önem arz etmesinden dolayı e-ticaret sitelerinin sosyal medya entegrasyonuna sahip olmaları gerekmektedir. E-ticaret paketlerinin birçoğu sosyal medya entegrasyonundan yoksun ve büyük sıkıntı yaşıyorlar.   Tüm E-Ticaret Paketleri Sosyal Medyaya Uyumlu Daynex olarak tüm e-ticaret paketlerimizde sosyal medya entegrasyonu sağlıyoruz. E-ticaret siteleri için bu kadar önemli olan sosyal mecraların entegrasyonuyla e-ticaret sitelerinin daha da başarılı sonuçlar elde etmesine yardımcı oluyoruz.   Girişimcilere Özel Hazırladığımız İndirimli Paketimizi Görmek İçin Tıklayın.   

Az Sermayeyle Çok Kazanç E-Ticaretle Mümkün

Az Sermayeyle Çok Kazanç E-Ticaretle Mümkün

E-ticarete atılabilmek için çok büyük sermaye gereksiniminin olmaması bu alanda yer almak isteyen girişimcilere büyük bir teşvik sağlamaktadır.   Az bir sermayeyle bile büyük kazançlar sağlamak mümkündür. E-ticaret ile uğraşan girişimcilerin çoğu elinde ürün dahi bulundurmadan satış yapmaktadır. Peki bu nasıl yapılıyor?   E-ticaret siteleri tedarikçi firmalarla anlaşarak gelen siparişlerin doğrudan tedarikçiden müşteriye ulaşmasını sağlayabiliyorlar. E-ticaretin sağladığı bu imkan ile e-ticaret sitesi sahipleri depolamaya gerek kalmaksızın ürün satabiliyor ve sattıkları ürünlerden para kazanabiliyorlar. Normal şartlarda bir dükkana sığmayacak kadar çeşit ürünün bile sanal bir mağazaya sığdırılabilmesi ve satışının yapılabilmesi de e-ticaretin sağladığı avantajlardan bir tanesi.   Az yatırım gerektiren fakat iyi bir tanıtım ve çalışmayla çok kazanç sağlayabilen e-ticaret siteleri bu özelliklerinden dolayı Türkiye’de de dünya genelinde de kısa sürede yaygınlaştı.   Siz de e-ticarette yer almak ve büyüyen bu sektörden pay alanlardan olmak için acele edin.   Girişimcilere Özel Hazırladığımız İndirimli Paketimizi Görmek İçin Tıklayın.   

E-Ticaret Sitesinin Başarısında Etkili Tanıtım Yöntemleri

E-Ticaret Sitesinin Başarısında Etkili Tanıtım Yöntemleri

E-Ticaret Sitesinin Başarısında Etkili Tanıtım Yöntemleri E-ticaret sektörüne her gün yeni girişimciler adım atıyor, peki her e-ticaret sitesi başarıya ulaşabiliyor mu? E-ticaret sektöründe başarı görünenin aksine oldukça zor sağlanıyor.  Başarı elde etmek için tanıtım yapmak gereklidir. Tanıtımın birçok yolu vardır. Tanıtımı iyi yapılan web sitesi veya e ticaret sitesi ziyaretçileri çok olacaktır. Ziyaretçisi çok olan sitelerinde satışları paralel biçimde artış gösterecektir. Peki! Nelerdir en etkili Eticaret ve web sitelerinin tanıtım yöntemleri? E-TİCARET SİTESİ TANITIM  Başarı için en temel ihtiyaç sabırlı olmak. Siteler kuruldukları gibi yüzlerce ürün satışı yapamıyor. Ürün satabilmenin yolu tanıtım ve reklamdan geçiyor. E-ticaret sitesi sahiplerinin pek çoğu bu ayrıntıyı atladıkları için başarısız sonuçlarla karşılaşıyor. E-ticarette başarılı olmak için çok iyi bir siteye sahip olmak ve mutlaka profesyonel bir kurumdan destek ve hizmet alıyor olmak gereklidir. E TİCARET SİTESİ REKLAM YÖNTEMLERİ  Müşterilere ulaşabilmek için sitenin kurulduğundan insanların haberdar edilmesi gerekmektedir. Bunun çeşitli yolları vardır. En etkili yolları ise arama motorlarında ana sayfada yer almak için sitenin optimize edilmesi, Google Adwords reklamları ve toplu mail gönderimi, sosyal medya hesapları, kulaktan kulağa fısıltı gazetesi, interaktif reklamlar, görsel ve yazılı basın reklamları, billboard ve araç giydirme reklamları başlıca olanlarıdır En Temel Tanıtım Yöntemleri; Google Seo Çalışması; Eticaret sitesinin satışa ihtiyacı var ve arama motorlarında bulunmanız gereklidir. O zaman sitenizi daha çok kelimede daha üst sıralarda olması gerekir. Profesyonel SEO çalışmaları ile web siteniz veya Eticaret siteniz sürekli optimize edilerek Google gibi arama motorlarında üstlerde birçok kelimede bulunur hale getirilir. Bu da size yeni müşteriler demektir. SEO ÇALIŞMALARI TANITIMIN EN DEVAMLI VE KALICI YÖNTEMİDİR. Google Adwords Anahtar Kelime Reklamı; Yeni açılmış siteler dolayısıyla Google aramalarında hemen üst sıralara gelemeyebilir. İşiniz ile ilgili kelimlerde hemen bulunmak isterseniz Google adwods reklamları size göredir. Bir Adwords hesabı açarak aramalarda tıklama başına maliyetle üst sıralara gelirsiniz. Hatta serbest rekabete açık olan bu alanda sitenizi en üst sıraya 1. Sıraya bile taşıyabilirsiniz. Google da 1. Sırada çıkmanın yolu Adwords den geçer . ADWORDS ANAHTAR KELİME REKLAMI HEMEN SATIŞ BEKLEYENLERİN TANITIM YÖNTEMİDİR. Google Görsel Reklamları; Google un bir diğer reklam türü görsel reklamlarıdır. Hem Google sitelerinde hem de farklı web sitelerinde görsel reklam alanlarında Google vasıtası ile sitenizi tanıtabilirsiniz, Bu yöntem sık kullanılan ve etkisi yüksek olan bir reklam türüdür. Yine tıklama başına bedel ödemesi ile fiyatlandırılır. Reklam vereceğiniz sitenin hit durumuna göre tıklama başına maliyet değişebilir. GÖSEL REKLAMLAR DAHA ÇOK VİTRİNLİK ÜRÜNLERİN REKLAM VE TANITIM ALANIDIR. Google Yeniden Pazarlama; Eticaret sitenize bir defa gelen veya sektörünüzde arama yapan farklı bir siteye girmiş olanlara Google sizin sitenizi öncelikli reklamını gösterir. Siz Oto lastik aramışsanız devam eden zamanlarda sürekli sitelerde Oto lastik reklamlarını görürsünüz. Bu Google un yeniden pazarlama ile tanıtım ve reklam türüdür. YENİDEN PAZARLAMA KAÇAN MÜŞTERİLERİ KAZANMAKTA BİREBİR TANITIM YÖNTEMİDİR. Google Mobil Reklamlar; Google Android, rehber, haritalar veya Google play gibi uygulamalarını kullananlara çeşitli bölümlerinde gösterdiği mobil uygulama reklamlarıdır. Hedefinde mobil kullanıcı olanların MOBİL REKLAMLAR MOBİL CİHAZLARDA YAPILAN TANITIM VE REKLAM TÜRÜDÜR. Google- Yuotube Reklamları; Youtube üzerinden yapılan reklam ve tanıtım çalışmaları Google Gmail Mailing Reklamları; Gmail hesabı kullananlara ilgili alanlarındaki konular Google Alışveriş Reklamları; Google aramalarda aranılan kelime bir ürün ise hemen alışveriş ve fiyatlarla ilgili reklamlarınızı gösterebilirsiniz. YÜKSEK REKABET VE HIZLI ÜRÜN SATIŞI TANITIMI İÇİN BİREBİR MODELDİR. Facebook Reklamları; Facebook üzerinden beğeni ve takipçi sağlama, sitenize ziyaretçi çekme, ürün tanıtımı ve satışı şeklinde yapılan reklam türleridir. Müşteri kitleniz sosyal medyayı çok kullanır diyorsanız bu tür de sitenizi için en iyi tanıtım yöntemlerinden biridir. FACEBOOK REKLAMLARI İLE SİTENİZİ UCURUN İnstagram Reklamları; İnstagram üzerinden de facebook üzerinden olduğu gibi ürünlerinizi reklamını tanıtımını yapabilirsiniz. Twitter Reklamları; Twitter reklamları ile e-ticaret sitenizin veya web sitenizin reklamlarını yapabilirsiniz. Toplu Mail ile Pazarlama; Her ne kadar izinsiz toplu-mail gönderimi yasaklanmış olsa da izinli mail gönderimi ve ticari adreslere mail gönderimi ile tanıtım halen en revaçta reklam türlerinden biridir. Toplu mail gönderimi ise hem yeni müşterilerin siteyi tanıması, hem de eski müşterilerin yeniden kazanılması açısından önem taşır. Eski müşterilerinize sitenizi tekrar hatırlatarak tekrar ürün ve hizmetlerinizden faydalanmalarını sağlayabilirsiniz. TOPLUMAİL GÖNDERİMİ ETKİSİ VE DÖNÜŞÜMÜ EN YÜKSEK TANITIM TÜRÜ OLMAYA DEVAM EDİYOR. Toplu Sms ile Pazarlama; Toplu sms de izinli telefon numaralarınız varsa sık gönderim yapılmaması kaydı ile müşteri sağlamada etkili olabilen tanıtım türüdür. Daha çok indirimler veya fırsat sunumları özel gün kutlamaları konu başlıklarında kullanılması tavsiye edilir. Yandex Reklamları; Yandex üzerinden arama alanında üst sıralarda çıkmak için verilen reklamlardır bu alanda da tanıtım ve reklamlar ile Eticaret sitenizi müşteri ve ziyaretçi çekebilirsiniz. Destekleyici Tanıtım yöntemleri Sosyal Medya Paylaşımları; Sosyal medya hesaplarınızda sürekli ve can alıcı paylaşımlarda bulunmalısınız. Ucuz reklam yöntemlerinden ziyade zeka ve etkileyici olacak türde paylaşımlar sitenizin tanınmasına destek olacaktır. YÜKSEK SAYIDA BEĞENİNİİZN OLMASI BU KİŞİLERİN HER AN PAYLAŞIMLARINIZI GÖREBİLECEK OLMASIDIR. Web site veya Eticaret Sitesi Blog Sayfalar; Web sitenizde veya Eticaret sitenizde sürekli içerik bilgi, makale, haber ve duyuru gibi yazılarınızla zenginleştireceğiniz blog bölümü olmalıdır. İnteraktif Aktif Site Reklamları; Çok yoğun trafik çeken medya şirketlerinin veya potaların kendi reklam ajansları bulunur. Bunlar ile de bu tip yüksek ziyaret çili sitelerde görsel reklamlar yapabilirsiniz. Haber Reklam ( Advertorial ); Genelde haber sitelerinde bir haber gibi sunulan aslında firma yararını amaç edinen tanıtım reklam türüdür. HABER REKLAMLAR İLE ÇOK HIZLI BÜYÜYEN SİTE ÖRNEKLERİ VARDIR. ÖNEMLİ OLAN HABERİN ETKİSİ   Şehir Billboard reklamları; Şehir cadde üstlerinde veya görünür bölgelerde bina giydirmeleri ile verilen reklam türüdür. Bu tip reklamlarla da Eticaret sitenizi reklam ve tanıtımını yapabilirsiniz. Otobüs, Metro, Park ve Açık Alanlarda; toplu ulaşım araçları, banklar, parklar ve metro istasyonları ve hatta araçların üstüne yapılan uygulamalar gibi insanların günlük hayatta yoğun kullandığı bölgelerde görsel reklamlar ile web sitenizi tanıtımını yapabilirsiniz. MARKALAŞMA İÇİN GÖRSEL AÇIK ALAN TANITIMLARI Stand Reklamları; Metro çıkışları, şehir meydanları, etkinlikler, kalabalık caddelerde kurulacak standlar ile ürün tanıtımı ve web sitenizin, Eticaret sitenizin tanıtımlarını yapabilirsiniz. Fuarlar; Sektörünüz ile ilgili olsun olmasın fuarlar çok etkili tanıtım alanlarındandır. Çünkü bu tür fuarlarda genelde tüketici ve üretici firmalar daha yoğun bulunur. Basılı Yayın Dergi ve Gazete; Medya organlarında verilecek reklamalar da düşük etkisi olsa bile Eticaret sitenizin tanıtımında etkili olabilir. Tv ve Sinema Salonları Reklamları; Televizyonlarda ve sinemalarda yapılacak reklam v tanıtım türüdür. Devamlılık ve Markalaşma ile tanıtım yöntemleri; Ürünlerinizi Video ile Anlatın; ürünleriniz ve firmanız hakkında tanıtım yapacağınız kısa metrajlı reklam filmleriniz youtube, dailymotion, izlesene, vb gibi partallarda, sosyal medya hesaplarında paylaşımlar il sürekli izlenmesi sitenize etkili bir markalaşma katacaktır. Youtube Etkin Kullanım; youtube ta her ürün ve hizmetiniz için ayrı ayrı bilgilendirme, kurulum vs gibi videolarla tanıtım ve markalaşmanıza destek olabilirsiniz. Hediyeler Verin; Sizden bir şekilde ürün almış olan kişilere ürünlerini gönderirken bir küçük hediye ekleyin güzel sürekli kullanılabilecek bir torba, bir lavanta keseciği bile sizin markanız için çok şeyler kazandırabilecektir. Kulaktan Kulağa Fısıltı; İyi şeyler yapın, farklı olun, kendinizi hissettirin. En etkili reklam ve tanıtım türü elbette sizin gıyabınızda yapılacak olan tavsiyelerdir. SİTENİZİ BİRİLERİ BİRİLERİNE TAVSİTE EDİYORSA DOĞRU YOLDASINIZ DEMEKTİR. Kaliteli Ürün, Hızlı Sevkiyat; Ürünlerinizi ucuz satacağız diye kalitenizden ödün vermeyin n pahasına olursa olsun her zaman kaliteli olan yöntemi seçin. ALTIN DEĞERİNDE TAVSİYE; Özel ambalaj, hediyelik kutular; Ürünlerinizi kargo ederken kırılacak veya hassa ürünleriniz için özel ambalajlar, özel kutular yaptırın bunlar ile sevk edin. Bir zaman sonra kişiler bu kutuları atmayıp evlerinde başka türlü değerlendirecek ve her gördüklerinde sizi hatırlayacaklardır. Bu markalaşmanız ve sürekli müşteriler edinmeniz için çok isabetli bir tanıtım şekli olacaktır. Mutlu Müşteriler; Yukarıda saydığımız kalite ve farklılıklarını ile birlikte müşterilerin iade istemi, değişim istemi veya farklı talepleri karşısında hızlı v etkili olun. Bu size sayıları azımsanmayacak kadar bağımlı mutlu müşteri kitlesi oluşturacaktır. ÜRÜN TANITIM YÖNTEMLERİ  Bu hizmet bir e-ticaret sitesinin başarısı için hayati önem taşımaktadır. Girişimciler bu hizmetlerden faydalandıkları taktirde kısa veya orta süre içerisinde geniş müşteri kitlelerine erişebilmekte, bu sayede ürün satışlarına başlamaktadırlar. Optimizasyon Başvurusunda Bulunmak İçin Tıklayın. Toplu Mail Paketlerimizi Görmek İçin Tıklayın.  

E-Ticarette Ürün Çeşitliliği Sınırı Yok

E-Ticarette Ürün Çeşitliliği Sınırı Yok

Sanal dükkanlar olarak ifade edebileceğimiz e-ticaret siteleri stoklarını merkezi olarak tutabilmeleri sebebiyle geleneksel kanallardan daha fazla çeşitlilik sunabilmektedir. Türkiye’de e-ticaret sitelerinde son dönemde gelişme göstermiş olsa ve fiziki mağazalardan daha fazla ürün çeşidine sahip olsalar da yurt dışındaki örneklerinin hala gerisindedir.   Normal şartlarda ancak büyük bir iş hanına sığdırılabilecek kadar ürün e-ticaret sitelerinde müşterilere sunulabilmektedir.   Ortalama olarak bakıldığında küçük bir dükkanda 5000, orta boy bir dükkanda 8000, büyük bir dükkanda 16 000 ürüne yer verilebilmektedir. Oysa ki bu ürün çeşitliliği e-ticaret sitelerinde sınırsız olabilmektedir. Dünyanın en fazla tercih edilen e-ticaret sitesi olan amazon.com’un İngiltere versiyonunda 35 milyon ürüne yer verilmektedir. Normal şartlarda bu kadar ürünün bir arada sunulabilmesi imkansızdır. E-ticaret bu imkansızı imkan dahiline çevirmektedir.   Ürün çeşitliliğinin fazla oluşu ve karşılaştırma imkanının sunulması müşterilerin e-ticaret sitelerini tercih etmelerini sağlamaktadır.   Girişimcilere Özel Hazırladığımız İndirimli Paketimizi Görmek İçin Tıklayın.   

E-Ticaret Sitesinin Sahibine Yararları Nelerdir?

E-Ticaret Sitesinin Sahibine Yararları Nelerdir?

E-ticaret siteleri dünya genelinde milyonlarca insan için büyük kazanç kaynağıdır. İnsanlar sadece e-ticaret ile uğraşarak dahi geçimlerini sağlayabilmektedirler. E-ticareti ek kazanç kapısı olarak gören ve bu doğrultuda kullananlar da vardır. E-ticarette normalde bir işletmesi olan ve ticaretle uğraşan insanların yanı sıra hiçbir ticari işletmeye sahip olmayan girişimciler de yer almaktadır. E-Ticaret Sitesi Sahibine Sağladığı Avantajlar E-ticaret sitesi sahibi ürünlerini satabileceği yeni bir platform oluşturur.   Reklam masrafları azalır.   Daha fazla müşteriye ulaşabilir.   Daha fazla ürün satışı yapabilir.   Ürünleri hakkında detaylı bilgi sunabileceği bir platforma sahip olur.   7 gün 24 saat açık bir dükkana sahip olur. Böylece günün hangi saatinde gelirse gelsin müşterilere ürün satışı yapabilir.   Stoğunda ürün bulundurmasa dahi gelen talep doğrultusunda ürün temin ederek satış yapabilir.   Dükkan kirası, faturalar gibi ekstra maliyet gerektiren masraflar ödemeden yeni bir ticari şubeye sahip olur.   Stoğunda bulunan ürün sayısını sistem üzerinden rahatlıkla kontrol edebilir.   Kolaylıkla yeni ürünler ekleyebilir ve müşterilerine sunabilir.   Girişimcilere Özel Hazırladığımız İndirimli Paketimizi Görmek İçin Tıklayın. 

E-Ticaret Sitelerinin Alışverişlerde Tercih Edilme Sebebleri

E-Ticaret Sitelerinin Alışverişlerde Tercih Edilme Sebebleri

E-ticaret sitelerinin müşteri sayısı ve finansal hacimleri her geçen gün artıyor. İnternete ve e-ticarete duyulan güven gelişiyor. İnsanların e-ticaret sitelerini bu kadar tercih etmeleri ve alışverişlerini artık bu sanal dükkanlardan yapmalarının bir çok sebebi var. Bu sebeplerden bazıları şunlardır; E-ticaret siteleri insanlara evden çıkmadan alışveriş yapma imkanı sağlar. E-ticaret insanlara hızlı ve güvenli alışveriş yapma imkanı sağlar. Ürün fiyat araştırmasında oluşacak ulaşım masrafını ortadan kaldırır. Yüksek rekabet olduğu için ürün fiyatları normalden daha düşüktür. Ürünleri karşılaştırmaya olanak tanır. Ürünlerin tüm özelliklerinin müşteriler tarafından görülmesine olanak tanır. Ürün hakkında daha önceden satın alanların yorumları müşteriler tarafından görülür ve bu müşterilere ürün hakkında fikir verir. Müşterilerin ihtiyaçlarına uygun ürün bulmaları daha kolaydır. Dünyanın her yerinden ürün almaya olanak tanır. Ücretsiz kargo gibi pek çok imkan tanır.  Girişimcilere Özel Hazırladığımız İndirimli Paketimizi Görmek İçin Tıklayın

E-Ticaret Nedir? E-Ticaretin Yararları Nelerdir?

E-Ticaret Nedir? E-Ticaretin Yararları Nelerdir?

E-ticaret, ticaretin internet ortamına taşınmış halini ifade eder. İnternet çağında yaşadığımız bu dönemde internetin sadece bir iletişim aracı olarak kalması beklenemezdi. Dünyanın her yerine hızla erişim imkanı tanıması internetin ticari olarak da kullanılmasının önünü açtı. Artık insanlar dünyanın dört bir yanındaki ürüne evlerinden çıkmadan erişim sağlayabiliyor. İnternetin sağladığı bu kolaylık insanların internet üzerinden alışverişe kısa sürede büyük ilgi göstermesine neden oldu. Buna bağlı olarak milyonlarca e-ticaret sitesi bugün ülkemizde ve dünyada faaliyet gösteriyor. E-Ticaretin Yararları Firmaların internet üzerinden müşterilerine mal ve hizmet sunmasına imkan tanır. 7 gün 24 saat açık bir şube olduğundan sürekli olarak mal ve hizmet satışı yapabilir. Elektronik ortamda saniyeler içerisinde ürünlere erişim ve satın alma işlemine olanak tanıdığından dolayı zamandan tasarruf sağlar. Müşteri açısından daha uygun fiyatlara ürün almaya imkan sağlar. Müşterilere ürün fiyatlarını ve özelliklerini karşılaştırma imkanı tanır.  İndirimli E-Ticaret Paketimizi Görmek İçin Tıklayın